jag mår som jag förtjänar!

vad hände med -"jag ska bara ta en öl!"
Kan ju gångra en öl ett x antal gånger. Det hände!
Jag, Stino, Emma och Jenny, uteservering, kall öl, massa folk.. då är det nästan lag på att man måste dricka mera öl! :)

Kareoke snenare på kvällen. Tjejerna övergav mig, men då kom sanna. Räddaren i nöden.
Ångrar att vi filma när jag sjöng. Lät förjävligt, speciellt när jag sjunger ihop med Paul som har sjukt bra sångröst. Det blir delet på den filmen!

Bakis, ska snart åka till jobbet. Sen tåg till falköping, byta till buss mot skara sen fest igen. Orkar jag? eller ska jag stanna hemma och kolla på cortegen? hmm..
återkommer när jag har bestämt mig

xoxo
mountaintwig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test