Påsken

Skärtorsdagen:

Jobbade fram till 4, sen drog jag dirket hem till Emma och Jenny. Fixade iordning oss lite och öppnade en öl. efter någon timme kom det lite mera folk. Vi drack, tjötade och lyssnade på musik. Robert hittade jennys klippdocka och hade jätteroligt med den. Ska lägga upp bilder längre ner. Vid 1-tiden var Christian så snäll och körde hem mig. Hade ju mkt att stå i dagen efter ;)

Långfredagen:
Upp med tuppem. Tvätta monsterhög med tvätt, bakade chokladpaj som blev så sjukt jävla god, stekte upp över 1kg hemmagjorda köttbullar och gjorde väldens godaste pizza! Sen var det storstädning som gällde, så när delar av familjen kom runt halv6 tiden var jag sjukt trött. Men vi tjötade lite och jag och T-j var och handlade i hataffären nr1. willys på wieselgren! Kvällen slutade väl runt 11-12-tiden någon gång.

Lilla Pelle kom till världen 18:40. Grattis Sandra och Anders!

Påskafton:

Uppe med tuppen igen. Var och handlade lite på favoritaffären nr.1 Hornbach :) dom har fan allt där. Massa hade inte svårt att bränna pengar iaf. Sen blev det en tur till coop där jag hitta ett par jättesöta skor till Alva. Rosa tennisskor med silverdödskallar och hjärtan :) Sen var det bara att åka hem och börja med maten. Vid 2-tiden dök Jenny och kenneth upp. Vi käkade och hade det supertrevligt. Maten blev sjukt god, så tråkigt att man inte orkar äta så mkt bara :( Var ju så himla fint väder ute, så efter vi hade ätit så packa vi ner en filt, kaffe, paj, några öl och cosmopolitan och gick upp till dammen och satte oss i solen. Var hur underbart som helst. tråkiga var bara att vi gick ut ganska sent, så solen gick ner bakom träden efter en timme eller så. Men det var gött så länge det varade :) Sen gick vi tillbaka hem och tjöta mera skit, lyssna på musik och sjöng lips. Men vid 22-tiden var vi alla så trötta, så det blev sängdax, pensionärsgänget :)

Påskdagen:
Uppe med tuppen igen. Var ju så fint väder, så vi bestämde oss för att grilla i slottskogen. Packa ner allt möjligt gott, men när vi väl kom dit så gick solen i moln och det började blåsa skitkallt, men vi hitta ett bra ställe upp på berget, så det blev ganska bra ändå :) Efter det så åkte Familjen hem och jag och andreas deckade i soffan, helt utslagna haha!

Annandagen:
Jobbade 8-16:30. Sen en liten snabb titt inne på gina, hitta så mkt fint, men fick sån ångest för att jag inte kunde köpa nått, så jag gick ut där ifrån med hängade läpp!

Idag har jag även gjort en grej som jag inte har gjort på flera år. Men tänker inte berätta det här, vet ju inte vilka som läser bloggen. Kan bli så fel, fast det inte är fel. Om ni fattar vad jag menar ;)

Nu ska jag försöka lägga upp lite bilder. Tar så lång tid bara :(

xoxo
Mountaintwig





Kommentarer
Postat av: Klara

Okej du lyckades göra mej nyfiken, vad är det du har gjort? :P

2010-04-06 @ 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test