P.O.E.T.S!

Fredagen Poets-möte var mkt trevligt. Kul att medverka i partylivet ute i kungsbacka... hulken, hulken, hulken! :) Marina och maria är verkligen partybrudarna nr1 hihi! Orkar inte gå in på detaljer, men massa skoj hade vi iaf :) Fick skjuts av Günther in till stan där vi mötte upp Emma och Stino. Vi gick till älskade Rosen, men nått värst vidare drag var det tyvärr inte. Dom har öppnat uteserveringen och så var det inte så mkt folk, så det kändes rätt öde, men vi hade kul ändå. Eller hur tjejer?! 10 shotar och öl i mängder senare, var det dax att dra sig hemåt. Välbehövligt. Nu tycker jag att alla ni som läser min blogg och som har facebook ska gå med i vårna roliga grupp som heter just P.O.E.T.S Där får ni ta del av roliga bilder, drinkrecept och även bli inbjudna till våra möten. Nästa möte är den 7 Maj, så se till att dyka upp ;)

Lördagen spenderades (smått bakis) på Naturhistoriska Museet. Så nu har man sett den berömda valen. Den enda uppstoppade valen i hela världen. En val som man t.om kan gå in i (genom munnen), fast den är endast öppen på Valdagen.. haha..!Lite komiskt :)
Senare efter det blev det en slapparkväll med chips, dipp och bubbelvatten. Tittade på Djävulen bär Prada för typ tusende gången, men den är bra :)

Idag (söndag) var jag upp med tuppen, men inte kom vi iväg tidigare för det. Har världens segaste pojkvän! :/
När vi slutligen kom iväg så hamna vi inne på jack & jones, har aldrig gillat den affären (kanske beror på att det bara är till killar) Tyckt att dom har haft rätt fula kläder. Men jäklar vilka snygga kläder dom har fått in nu. Lyckades övertala andreas att köpa ett par röda chinos!! jag är överlycklig, jag börjar sakta men säkert att få honom att klä sig i den stilen som jag gillar. Lite streetcool sådär. Men scarfen vägrade han :( men lite sugen blev han allt på dom färgglada solglasögonen jag hittade, så det kommer nog snart att sitta i nyllet på han *s*... efter det han vi inte med så mkt mer än att handla mat. Hem och gjorde en äpplepaj och sen spagethi och köttfärsås i mängder. Sen var det bara att kasta sig iväg i bilen till kärra och titta när Ldfk spelade sin första match för säsongen.. vilken domare säger jag bara!! Matchen sluta tyvärr 5-1 till kärra :(

Nu är andreas och kör hem emma till grästorp, så jag har lite lonely time! :)

XOXO
Mountaintwig!

(är det någon av er som har fattat än vad jag menar med moutaintwig? förrut du då klara som jag har förklarat för hihi)






Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha det tar några år att uppfostra sin kille!



Har du varit i den nya newyorker butiken i Frölunda torg? Dom brukar ha skitsnygga kläder!



Kram

2010-04-12 @ 11:21:22
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test