screw Polen!

Vi kan ha det trevligt ändå, och det har vi haft. Har varit full rulle hela helgen. Ska summera lite kort.

Fredag:
Party, party. Köpte olika drycker på systemet som vi aldrig har provat innan. Blev bla Limetto, som var gott, men ganska beskt. Så man måste ha mera sockerdricka än limetto i glaset :) Satt hemma hos oss innan, sen drog vi hem till emma och dumpa av lite grejer, sen tog vi cykeln ner till Lindholmen för att kolla när emmas klass spela innebandytunering. Det var blod, svett och tårar som gällde :) Efter det drog vi tillbaka till emmas place. Sen blev det staden, som lika väl hade kunnat kvitta. Blev donken och sen öl och en hulken på Rosen (där det var dött förövrigt) Taxi hem vid 3-tiden.

Lördag:
Ut till Säve flygplats för att hämta ett papper att fylla i. Sen blev det en sväng till Frölunda torg där vi shoppa loss på New Yourker. Lägger upp bilder längre ner. Hem och slappa. Kolla på film. Blev The fourth kind och Did you hear about the Morgan´s. Sen var den dagen slut.

Söndag:
Pengarna från Hotellet i Warzsawa hade kommit in på kontot. Så vi kasta oss iväg till Ullared :) Där blev endel shopping. Men inte så mkt kläder. Blev 2par skor, en tröja och ett par sjukt goa mjukisbyxor. Ska ha på mig dom förevigt :) Vi köpte även varsina vattenpistoler till vattenkriget som kommer att äga rum på avenyn på nationaldagen :) Yeaje! Sen blev det lite smågrejer som vanligt :) Klockan 18 var vi hemma igen. Blev slappa resten av kvällen. Kolla på the Soloist som var sådär. Jävligt lång om inget annat. Sen blev det sängen med min nya bok som jag knappt kunde släppa, Fjorton år och till salu!

Måndag:
Tog en ordentlig sovmorgon. Damma av lite här hemma, fixat med oriflame-beställningen och nu sitter jag här. Ska plocka iordning i vårat smått stökiga skåp. Papper och skit överallt. Sen blir det matlagning och så får vi se om det blir quiz ikväll. Imorrn är det jobb som gäller.
Är så glad, kommer att få ett mkt bättre schema. Kommer att jobba längre dagar och få mer lediga dagar. Tex ledig varje onsdag och ungefär varannan helg är jag ledig fre-sön! Jippie :) så nu kan jag berätta vad det handla om. Det som jag skrev om tidigare, det som jag inte hade gjort på evigheter. Jag sökte ett nytt jobb, men mest som extra jobb. Men dom hade bara en 100% tjänst, så var jätte kluven hur jag skulle göra, men är glad att jag prata med min chef och att vi kunde fixa mitt schema :)

Nä nu kommer lite bilder.

Xoxo
Mountaintwig!




Klicka på bilderna så blir dom större.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till nya jobbet:-) är det samma som innan el bara andra tider? Puss

2010-04-19 @ 21:13:44
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com
Postat av: Sandra

Hehe jag ska se över om man kan ta bort så man inte behöver mail varje gång... Det är ju skitjobbigt!

Vill du fika nån dag nästa vecka? Jag kan komma till Mölndal! Puss

2010-04-19 @ 22:33:52
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test