Borta bra, men hemma bäst!

Nu har man kommit hem och återkommit till vardagden, bestående av en massiv tvätthög, massa damm på golvet och som vanligt matlagning. Men det är allt skönt att vara hemma. Här har man alla sin saker, fast det är alltid lika kul och skönt att åka hem till vånga. Nu har jag varit så mkt på resande fot det sista, så nu har jag bestämt mej för att hålla mej hemma, och om det är någon som vill träffa mej, så får dom komma hit :) Låter lite bitchigt kanske, men inte så jag menar!

Idag kommer jenny hem på middag. Tänkte bjuda på ost och ruccola fyllda biffar, sås, potatis och smörslungade grönsaker. Låter inte det gott så säg :)

Snöstorm som vanligt ute. Idag är det utfärdad Klass 1 varning t.om och andreas är uppe i en skylift på jobbet, 24 METER UPP I LUFTEN!!

Fhv tar Jenny med sej sladden som man kopplar mellan datorn och tv så vi kan kolla på film. Har bluetooth på både datorn och tv, men ingen fattar hur man gör haha! :)
Nu ringde jenny. Hon är påväg.. bäst att dra.. puss


Hemma i vånga

Ebbe bäbisen

Min bror har fått för sig att bygga sin egna bil... Good Luck!

Tjocka korven på upptäcksfärd!

Kommentarer
Postat av: jimmie

va klagar du på lr:O saab 99t8 e de juh för fan ren pörr :O

2010-02-02 @ 20:12:27
Postat av: Thilda

sv: haha nja inte så jätte bra ;)

men men vi spelade bra :)

aaw ebbe e söt.

haha lycka t Jimmie ja ;)

Kram

2010-02-03 @ 13:16:38
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test