Här har vi förklaringen...

... till att allt var så negativt igår. Jag har gått och blivit sjuk, på riktigt! ;) Knappt sovit något på hela natten. Värkt i hela kroppen, halsen är typ bortdomnad och hostan blir bara värre och värre!! Har varit sjuk många gånger nu på sistånde. Men så länge jag inte åker på vinterkräksjukan så är jag glad... att spy är nog det värsta jag vet.. fifaen...

Riktigt slappardag idag... iaf lyckats få i mej frukost.Nu har jag precis tittat på Supersize me och det sjukaste är att jag blev riktigt sugen på McDonald´s, helt sjukt!

Fick mina föreningslotter på posten idag. Vann 105:- Yeaje! kanske ska köpa en big mac för pengarna?? hehe nä skulle inte tro det...

Soo long fuckers!


Syrran har blivit med hund. Rottis/pittbull/amstaff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test