Helgen!

Fredag:
Jobbade till 12. Tog en sväng förbi frölunda torg innan jag åkte och hämta upp Emma... men hitta inget speciellt. Blev bara en tur in på hemköp och systemet. Väl hemma satt vi och tjöta och spela maxi-yatzi. Sen blev det fläskfile, barbecuepotatis och pepparsås Mmmm.. johan kom förbi. Senare på kvällen kom även Jenny och Kenneth. Vi tjöta, lyssna på musik och drack vin. Sen åkte vi och bowla i gamlestan, Emma var chaufför eftersom hon käkar pencillin. Var sjukt längesedan jag bowla, var skitroligt. Kom två! yeaje! Sen åkte vi hem igen och sjöng Lipz, men börjat tröttna på dom låtarna som finna och eftersom att andreas har blivit bannad från xbox live för att ha kört brända spel, så kan jag inte ladda ner några nya låtar :(

Lördag:
Min bror Kevin fyllde 15år!
Jag, andreas, emma och johan drog ut till Media Markt i bäckebol. Köpte kabel som man kopplar mellan dator och tv, eftersom att vi fortfarande inte vet hur bluetoothen funkar :) Vi åkte förbi subway och köpte med oss goda mackor hem. Sen fick jag och emma för oss att vi skulle baka, så åkte och handla massa onyttigheter.. bakade kärleksmums och snickers. Blev en salladsburgare på pomodoro oxå, samtidigt som vi satt och lyssna till dom olika bidragen i melodifestivalen.... Manboy, manboy you can call me Manboy :)
Sen var vi ju inte alls sugna på våra kakor, det var lite tråkigt.. Emma visade en hemsida som var skitrolig.. http://felsms.com sen tittade vi på 2012, fan va långdragen och overklig den var! Men nu har man iaf sett den

Söndag:
Alla hjärtansdag,
Än så länge har vi inte gjort så mycket. Blir väl en sväng ut till IKEA och titta lite. Måste verkligen ha en dörrmatta, ser ut som fan på golvet i hallen. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda, om andreas kanske överraskar mig med nått ;) hehe..


Nu är flygbiljetterna och hotellet betalt, Polen here we come!
Blir bara jag och emma som åker, men vi ska nog se till att få det roligt ändå hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test