still at klara´s

japp, åkte tillbaka till gbg igår och jobbade, sen tog jag 21:30 tåget tillbaka till klara. Hyrde med mej en film och köpte chokladmuffins, då har klara oxå varit och köpt muffins. Är inte det lite sjukt haha!
Vi tittade på The Gray Man stod att den skulle vara sååå bra. Verklighetens Hannibal lecter (den var verklighetsbaserad) Men fy fan va seg den var. Klara  somna och jag var inte långt ifrån :)

Sen somna vi sent som vanligt, så när klockan ringde imorses så var det ingen som orka gå upp. Vakna lite senare av att jag i sömnen låg och tog ett strypgrepp på Klara, så hon vakna och fatta ingenting. Helt sjukt!!

Nu ska vi iväg och rida igen.Klara ska låna emelies häst Lady, så vi kan rida ut tillsammans... ska bli så kul. Ända jobbiga är att jag har träningsverk i ljumskarna, så får se hur det går :)

Ikväll blir det hem till gbg igen för att jobba :/

XOXO

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test