hej å hå vad det går undan!

Tiden bara flyger förbi och det är full rulle... knappt suttit vid datorn den senaste veckan och till råga på allt har min bror kevin slarvat bort i-knappen, så nu får man trycka på en liten gummigrej. Det är fört nu det slår mig hur ofta man använder just i hehe...

ja i vilken ände ska jag börja.. kanske ju kanske starta med släktträffan som vu hade förre lördagen. Var ute i min mammas kusins kolonistuge i filsbäck (lidköping)... som ni kanske kommer ihåt var det ju sjukt varmt den dagen. Vi hade 35grader i skuggan.. helt galet.så det blev massa bad och öl för att svalka sig... var riktigt gött. Vi gick tipspromenad, grilla, bada både i vänern och i den lilla poolen... framåt småtimmarna blev det Harrys i lidköping. inte varit där på evigheter, så det var kul... var en väldigt lyckad kväll över huvudtaget.


På måndagen tog jag brorsan och bilen och drog hem till gbg igen. Då var det jobb som gällde nästan hela veckan, utom på onsdagen då jag var ledig och hade fixat ett överraskningskalas för andreas som fyllde år. Var supertrevligt... senare på kvällen åkte jag, kevin, emma och edith och tog ett kvällsdopp i delsjön- underbart!

Fredag var ett gäng som samlades i slottskogen. Vi grilla, drack öl och hade det hur trevligt som helst. Lillebror fck åka hem medans storasyster besökte rock baren, tror nog att det är det nya stället to be! Är ju nästan aldrig något folk på rosen längre...

lördagen var man smått bakis... åkte ut och bada i värmen, sen hem och käka. Åkte och spela minigolf där andreas vann och jag kom sist. Sen lira vi lite boll med johan på kvällen... sen kolla vi på A-team, men jag var så trött så jag somna :)

Idag vet jag inte vad som händer, mer än att det blir nog att se finalen på Avenyn ikväll :)

Det är nästan spikat, men man vet aldrig med min jävla tur, men v.32 bilar jag, emma, maria, robert och en kille ner till Franska Rivieran... det ni! ;) Hoppas det blir av nu bara...

xoxo
mountaintwig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test