Hej då bror, hej smithska udden

Idag vinka jag av brorsan vid tåget. Kändes lite vemodigt, men träffar ju han nästa vecka igen. Direkt efter drog jag, emma, robert och edith till smithska udden och bada och sola... var så jävla gött. En och annan earthbub åkte ner oxå :) Lyckades bara bränna mig lite på ryggen denna gång. Den enda delen som jag inte smörjde in med Tropican oil, skumt eller vad? Var där ute i ca 4h, sen drog vi till eriksberg och handla och käka triumfglass :) Sen åkte vi hem till mig och grilla och lira boll i några timmar. Har med andra ord varit en underbar dag :) Imorrn är det jobb och till helgen drar jag, emma och robert upp till roberts hemstad Karlstad... vi ska hjälpa till och bygga ett 1000m2 båthus och så ska vi ju självklart passa på att bada, åka båt, fiska och kanske besöka utelivet i karlstad....


nu har jag precis kommit ut ur duschen, men är lika svettig igen.... men men....

xoxo
mountaintwig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test