Hjärtklappningar

Efter 3 försök att logga in på mn blogg stod det fortfarande fel lösenord. Har samma lösenord till dom flesta sidorna. Tänkte, nu har någon jävel hackat sig in på min sida och ändrat lösenord, men så slog det mig att jag hade skrivit fel mailadress :)

Lite halvt lessen över att jag inte kunde vara med på min kusin Roberts 25-årsfest igår, där även en utav mina äldre vänner Tony skulle spela med sitt band.. just nu hatar jag att jobba helg, har typ inget liv när man gör det... nu har tex inte varit hemma hos familjen sen jag vet inte när... skönt att det snart är semester.

Nu är det dags att jobba igen..

see ya!

 
Fan va jag saknar denna killen :) Hör vilken dialekt han har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test