Jag lever, men det är knappt!

herreguuuuud vilka intensiva dagar det har varit det sista. I Fredags var det en omtalade Festen 2010 på emma skola. Kan verkligen säga att det var ÅRETS FEST (hittills). Orkmar inte gå in på detalj, men det var röda mattan, röd rök, strålkastare upp i skyn, välkommstdrink, gratis mat, sjukt billigt i baren, liveband, rockbar, innegård med bar... det var helt galet..och just det, kom en bil och plocka upp oss på heden och körde oss till festen.. Jävligt nice :) ska kolla om jag hinner ladda upp lite bildern, annars finns det på facebook.

Lördag:
Efter alldeles för få timmars sömn så var det dags att gå upp igen. Käka lite och sen fixa pastasallad med dressing och åka ut till delsjökollonin för lite knytkalas hos min jobbarkompis. Var jätte trevligt och mysigt, men var ju så sjukt trött och sen blev det så jävla kallt, så vi åkte hem vid halv 11 tiden... hem och störtdök ner i sängen.

Söndag:
Göteborgs största vattenkrig gick av stapel. Så jag, andreas och emma (andreas syster) åkte in till bältesspännarparken och deltog. Herrejävlar vad blöt man blev... "du är ju inte ens blöt än"... splasch.. en hel hink över mig och sen var det igång. Var jäkligt kul. Men det räkte med 30min, sen blev det så kallt så vi åkte hem.. duscha oss varma och sen drog vi till borås för att lämna av emma, passade på att ta en sväng in i borås. Inte varit där på flera år, men allt var stängt, så vi handla lite snabbt på willys och åkte hem. Var förtfarande jävligt trött, men natten till måndagen var en mardrömsnatt. Det kändes som om man inte sovit en blund på hela natten, så när klockan väl ringde 06:20 var jag helt död, lyckades försova mig, men hann till jobbet i tid iaf. Jobbade till 16 och sen hem och laga mat. När klockan var 18:30 gick jag och la mig i sängen, strax efter 19 sensov jag och gick inte upp förrän 10 idag, så 15h sömn var behövligt hehe..

Nä nu ska jag snart iväg och jobba igen..

xoxo
mountaintwig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test