Jävligt rolig kväll

Fredag:
(har lagt upp bilderna nu, för er som läste inlägget innan jag hade gjort det)

Trots endast 4h sömn natten till fredag så var jag inte så trött som jag hade trott att jag skulle vara. Vi var ett jäkla gäng som var här hemma innan. Det var jag, emma, malin, malin, jenny,maria, carina, camilla, robert, henrik, martin, johannes, dawy och en kille jag inte kommer ihåg namnet på. Vi satt här ett par timmar, sen drog vi tll frihamnen och försökte lyssna på rammstein, eftersom att bron var avstängd, så fick vi stå under den :) Sen drog vi in till stan där det var sjukt mkt folk. Träffade jocke, som jag inte har sett på 2-3år.. så jävla kul att se honom igen.Vi gick in på valand. Där dansa vi och drack champagne.... och helt plötsligt står sanna där och tittar på mig... snacka om chock.. henne har jag inte heller sett på 2år eller nått... så det var riktigt kul att träffa dem båda.. blev mkt av allt den kvällen... var hemma igen vid 6 på morgon och då hade jag varit vaken i 24h, helt galet, sov 5h den natten.. sen låg jag och malin smått bakisar och titta på Bröllopet, det var så fint. Började lipa när jag såg att daniel gjorde det och när victoria gjorde det under själva sätta-på-ringen delen :) Sen gjorde jag inte så mkt mer den dagen, Malin åkte hem och jag köpte pizza och titta på Dear John.

Idag är det söndag och det blir ev en sväng in till stan sen- Nu har ju rean börjat... sen blir det nog en dejt med Jenny..

Blev en tripp till Allum istället, där vi spontanshoppa en skitsnygg ljusstake och en billig radio att ha i köket tills vi renoverar... mysigt att ha på på morgonen :)








xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test