Hej!

Har försovit mig! Nästa buss går om 30min, så jag hinner uppdatera lite snabbt, Inte för att jag har något speciellt att berätta. Var ju ledig igår. Kollade färdigt på Alice i underlandet, den var bra! :) Sen åkte jag och Emma och påskahandlade på Ö&B och willys, kändes som att jag knappt fick nått för 1,2 :( Släppte av Emma hemma och fick med Jenny hem till mig. När det blev mörkt ute gick vi ut på gården och drog ner kvistar till påskriset, inte bra, jag vet, men hade inget val. Får även Jenny och Kenneth hem på påsk för middag. Från 2 pers till 7, hehe alltid trevligt. Tyckte lite synd att dom skulle sitta själva över påsk. Hos mej är alla välkommna. Finns det hjärterum, finns det stjärterum :)

Imorrn blir det AW. Först quiz på babar och sen kareoke på Rosen! :)



XOXO
Mountaintwig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test