Rosa byxor!

jag bara äääälskar mina ny fina rosa byxor. Dom är så sköna, sitter bra och är balla, enda nackdelen är att det är lite svårt att matcha tex med min brun/svart radiga vinterjacka, går absolut inte ihop. Så nu får jag köra med min kappa, även fast man typ fryser arslet av sej. Men vill man vara fin får man lida pin :)

Väntar spänt på ett mejl från Ullis. Finns en sida man kan bli medlem på där olika företag skickar ut gratisprover på olika saker som man sen ska blogga om. Ska läsa lite mer om det i mejlet så och så berättar jag här senare. Man kan rekrytera vänner så får man mer poäng och kommer högre upp i "rang" hehe..  berättar mer sen, så kan ni ju bara skicka ett mejl om ni oxå skulle vilja prova på olika grejer och sen blogga om det.

Idag gick jag upp typ 3h senare än igår, jävligt gött :) Har fixat internet, så du går det dunderfort igen. Imorrn får vi ännu snabbare Yeaje. Har rensat nere i källaren, hitta massa grejer som vi kan sälja på loppisen den 25 april i N.Vångas Bygdegård. Skönt att bli av med massa skit och få in lite extra pengar. Fast skit och skit vill jag inte påstå att det är egentligen. Massa filmer, dvd-spelare, digitalbox, snygga jackor och skor, spel, kläder m.m

Nu väntar jag på att potatisen ska bli klar, för idag ska jag göra hemmagjord potatismos för FÖRSTA gången! Nu är det upp till bevis om det är så jävla mkt godare (vilket det garanterat kommer vara) Till det blir det hemmagjorda megaköttbullar och god gräddsås.. mmm.. :) Ikväll är det jobb :(

Nu är batteriet typ slut på datorn, bäst att spara..

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Klara

Rosaaaa byxoooor mmmmmm ;P

Åhh då kan du ha dom till helgen och matcha med min rosa klänning, cutest couple ever!! Puss sötis

2010-03-21 @ 16:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test