Solen lyser, himlen är blå...

... vad det är skönt att leva då! Högt i topp går allas humör och det är det som susen gör, SUSEN GÖR!!

Igår var det myskväll med jenny hemma hos henne. Vi drack banandrinkar, öl och käka chips, dipp och godis. Meningen var att vi skulle ha en spelkväll, men alla banga ur i sista sekund (som vanligt säg) Så vi satt och hade roligt för oss själv. Kollade bla på film, Drag me to hell, fy fan va kass den var. En riktigt B-skräckis med kasst skådespeleri.. rekomenderas inte. Jenny somna t.om, då åkte jag hem :)

Har bokat tid på Elips, salongen där jenny jobbar. Ska blondera min utväxt och så ska jag färga en babyrosa slinga i luggen, får se hur det blir :)

Nu ska jag fixa en god, härligt frukost som jag/vi kommer avnjuta ute på balkogen..

Tingaling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test