Boring!

Känner att jag har skrivit om ganska tråkiga saker den sista.. sjuk hit och sjuk dit. Men det är bara det att jag inte har någon inspiration till att skriva nu när jag mår så här kasst. Men jag försöker iaf. Alla andra har ju blivit så bra på att uppdatera, speciellt du sandra sen du skaffa din iphone. Skulle oxå vilja ha en sån telefon. Skulle jag nästan kunna slå Kissie med alla inlägg.. haha.

Har glömt att berätta en grej. I Söndags när jag och andreas var inne i stan så tog vi en promenad från nordstan till victoriagatan, då hamna vi mitt i en filminspelning utanför stadsmuseet. Simon och ekarna heter filmen. Om ni klickar på länken så kan ni läsa lite mera. Var rätt ballt att se. Filmen ska ju utspela sig på 40-talet. Så det hängde en stor flagga med hakkors på utan för museet och massa små barn som var klädda i 40-tals kläder och som cyklade runt på stora cyklar. Kom en lastbil med en gammal bil på som en tjej körde ner. Hade kunnat stått där hela dan och tittat, var väldigt faschinerande :)

Igår var jag riktigt dålig, så jag fick åka hem från jobbet. Naturligtvis så hade jag ju cyklat in till centralen, och för er som kanske inte vet det så är det en hög bro från hisingen in till centralen, den var inte att leka med. Men det tog bara 20min från mig och in till centralstationen, rätt nära man bor ändå :) Men den var inte rolig att cykla över när jag blev så dålig på eftermiddagen. Cyklade raka vägen till vårdcentralen. Där tog dom halsprov, temp och sänka. Jag höll på och dö när hon sa att jag skulle te ett blodprov. Dom som känner mig vet att nålar är det värsta jag vet. Bröt ihop när hon sa det, men när jag skulle ta sticket i fingret bet jag ihop och klara det galant. Gjorde inte ens ont!!:) Stolt över mig själv :) Proverna visade varken halsfluss eller körtelfeber, så det var väl bra. En ordentlig virusinfektion är vad jag har. Så gick direkt hem och la mig. Gjorde inte många knop resten av den dagen.

Idag sov jag till strax innan 12. Var såååå skööönt!
Nu kollar jag på underbara Ellen Degenerees och ska snart gå ner och tvätt. Sen handla lite snabbt. Blir lax med potatis och kall sås till middag. Ska även hämta ut mitt paket från oriflame. Typiskt att mitt paraply ligger kvar i bilen, det regnar ju ute :(




Rekommenderar denna chokladen. Sjukt god!


Kommentarer
Postat av: Marina

Jaaaa man ska aaaldrig börja äta den. Mums! Mums! tror du du kan få en sponsorlåda av dom? Ring Lindt :-)

2010-05-14 @ 14:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test