förberedelse!

Somna ganska fort efter att jag hade skrivit inlägget inatt :)

Gick upp relativt tidigt med tanke på när jag somna igår. Då slår det mig att jag har ju inga kläder här och alla syrrans kläder har hon hämtat. Hade ingen större lust att ta på mig festkläderna igen, vilket bestod av tunna strumpbyxor och ett over size-linne. Så efter duschen fick jag ta på mig en luvtröja som var mammas, byxor som var t-j´s och slutligen fick jag ta ett par kalsonger hehe (dom var helt nya) Dagens outfit!!

Sen blev det lite trakortkörning. Var jättekul, inte kört sen vi gick på Sötåsen. Vi hämta bord ocj stolar i bygdegårn. Sen hem igen för att sedan åka till skara. Hämta min väska, köpa tårtor, köpa pizza och hämta bror som var hos tjejen.

Nu har vi kört på här i några timmar, så det mesta är klart inför kevins konfirmation imorrn. 30 personer blir vi som ska trängas inne i storarummet, mysigt med hela tjocka släkten samlad :D

Typiskt att jag återigen har glömt sladden så jag kan lägga över bilderna till datorn, men får lägga upp dom på bloggen när jag kommit hem.


xoxo
Mountaintwig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test