hej hej hallå!

Sjukling här igen. Nu går det verkligen som en berg och dalbana med mina hälsa. Idag på jobbet mådde jag skit även en stund efter att jag kom hem. Jag och andreas som hade tänkt hitta på nått roligt, men hade ingen ork alls. 

Har iaf lyckats handla inför imorrn, gött att ha det gjort. Ska vi bara gå och köpa en blandpåse imorrn :)

Kollar på veckofinalen av Halv åtta hos mig. Har ju kollat hela veckan så lika bra att se finalen oxå :) efter det blir det familjen Bernadotte, såg förra avsnittet av det, Del 1 Karl XV1 Gustav, nu är det Del 2 Silvia. Lite tant-varning, men tycker det är lite intressant. Vet inte så mkt om våran kunga familj...

nu ska jag äta upp det sista av min kebabsallad.

xoxo
Mountaintwig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test