hej hopp, pillesnopp!

igår var det myskväll med film här hemma. Emma kom förbi och vi tittade på The Road. Den var oki, men slutet sög! Sen blev det ett parti yatzi, jag vann. Men det var tack vare att jag fick maxiyatzi, med 6or dessutom :)

Inatt hade våra grannar sex i 1½timme.. hallå!! ett tag trodde jag han höll på att mörda tjejen. T.om med Andreas vakna. Inte första gången, funderar på att skriva en lapp och sätta på entredörren att det är väldigt lyhört här!! Men så kan man väl inte göra? ;)

Nu ska jag iväg och jobba. Gött att det är dubbelt betalt idag, men lite tråkigt att behöva åka och jobba när andreas är ledig och imorrn när jag är ledig, då ska han snickra hemma hos sin svåger. Sen jobbar jag hela helgen, men men, that´s life and sometimes life sucks!!

Nu ska jag hoppa på min räserbike och dra..

xoxo
Mountaintwig




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha klockrent!! Hade lätt satt upp en lapp och skrivit att det är lyhört, speciellt samlagsljud transporteras lätt genom väggar:-) gör det!! Skitkul!

Kul att ses på måndag! Puss

2010-05-13 @ 13:06:24
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test