nu går det ta-mig-fan i ett!!

herregud vad mkt det är nu och har varit.
I fredags på dagen var jag iaf hemma hos jennie, och som dom flesta kanske har läst på hennes blogg, så har vi inte setts sen innan jul. Så det var superkul, får vi försöka göra om snart igen. Kanske lite lättare när jonte är på dagis och du kan ta dig iväg lite mera jennie :) Efter att jag hade varit där i typ 4h åkte jag in till stan och mötte upp Emma, Vi gick till Excet på AW. Käka gratis buffé och drack öl för 29 spänn. Hur bra är inte det?? Sen åkte vi hem till mig och gjorde hemmagjorda strawberry diaquiries med gin och smultrondricka. Fy fan va gött det var, Så ev till helgen ska vi prova med fryst mango och blåbär (ej  tillsammans) mmm... sen skulle vi bara in till stan och titta lite. Kanske ta en öl eller nått sånt. Sluta med att vi hamna på rockbaren och drack massa drinkar och sen gick vi naturligtvis till Rosen :) var hemma vid halv2 på natten.. *pust*..

Lördagen var det jobb från 13-21 som gällde. Var int bakis men otroligt seg och så var det ju så sjukt varmt/kvavt ute, så minsta lilla rörelse så var man ju klibbig över hela kroppen. Sen när jag väl kom hem så skulle jag ju gå och lägga mig, men precis när jag kom hem skulle andreas och johan kolla på film. Så blev som fastklistrad framför Case 39. Sen var jag ju lika död dagen efter igen. Hem och stendecka på söndagen och idag (måndag) försova jag mig. Tänk vad så lite kan ställa till md så mkt. Men iaf, slutade 12. Så då mötte jag sandra och lilla Pelle i mölndal. Vi käka glass och var innen och titta på djur i djuraffären. Var jättemysigt och kul. Efter det drog jag hem och så kom jenny, Vi käka mat och sen åkte vi och handla.Snabbt hem och packa upp varorna, sen tog jag cykeln och drog in till Avenyn. Var inte så farligt och cykla dit. Tog bara 20-25min.Där mötte jag Marina och Maria. Vi tog några öl och spelade quize på Rosen (where else), hur trevligt som helst. Man har ju inte tråkigt med dom brudarna för 5öre! You go girl´s!!

Nu är man hemma och har precis käkat macka med leverpastej, det du Emma :)
Dags att gå och lägga sig. Imorrn blir det till att jobba igen, både med gamla och unga :)
Bilder kommer någon annan dag..

xoxo
Mountaintwig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test