Quiznight at rose

Igår blev det återigen quiz på rosen. Var hur längesedan som helst vi var där och tävlade. Alltid lika roligt, även fast vi inte vinner. Men vi kom iaf inte sist. 10/21 rätt hehe.. Det var jag, marina, jenny och susanna. Lite senare kom även Maria och Kenneth.. ytters trevligt.

Idag vakna jag vid 6, men va fan skulle jag upp och göra så tidigt, så jag somna om och gick upp vid 8 istället. Fixa iordning mig lite snabbt och 8.20 stod jag vid spisen och laga mat. Korvstroganoff med ris, så jävla gött! Medans maten puttra på spisen betällde jag grejer från oriflame och tjöta lite med mor. Gäller att vara effektiv. Idag är det jobb 11:15-20 och imorrn har jag bytt dag med en kollega, så jobbar först 8-13 och sen 18-21.. Så måste snabbt hem och tvätta mellan jobben :)

Lite småhungrig, men enda pålägget jag har hemma är apelsinmarmelad eller en ost som är så jävla stark så att den inte går att äta. Får väl köpa en macka på subway innan jobbet...

Fridens liljor!
Mountaintwig


Justin Bieber, den nya Timberlake!

Kommentarer
Postat av: Stino

Jag tror aldrig att vi fick höra historien bakom Mountaintwig.. =D Kram C

2010-05-04 @ 18:57:03
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test