SATC2!

I fredags mötte jag upp Sanna och hennes gäng på bergakungen. Vi drack cosmopolitan uppe i baren och sen blev det sex and the city för hela slanten... den var skitbra.. inte alls så dålig som alla kritiker har skrivit.. men jag gick hu dock in med låga förväntningar på filmen, så kanske därför jag tyckte den var så bra :) Efteråt hängde jag med sanna, dessan, aldin och fredrik till Bishops arm´s för att sedan lämna dom efter 10min. Då var det dags att åka hem. Tur var väl det. Skulle börjat jobba 13 på lördagen, men kl10:30 fick jag ett samtal från resursen att det var kris och att jag var tvungen att åka till en brukare som jag aldrig hade varit hos innan. Så fick kasta mig iväg, lite smått nervöst. Trodde ju bara att det skulle vara lite mer som ledsagning.. (var iaf vad jag fick förklarat för mig, typ följa med och handla etc.) Men var precis tvärt om kan man säga. Men det var en rolig utmaning, det kan man aldrig få för mycket av (inte jag iaf). Så gårdagen blev lång, natten blev kort (varenda jävel hade tydligen bestämt sig för att ha fest och jag skulle upp tidigt) och dagen idag har även den varit lång.
Träffa kusinen Karl när jag slutade vid 5-tiden. Han ska sommarjobba i mölndal i sommar (köra buss) Så vi åkte och handla och sen var han så snäll så han körde hem mig.... nice cousine! :)

Nu blir det en kebabsallad med andreas och johan.. imorrn är jag ledig... JJiiiihhooo!!

xoxo
mountaintwig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test