sjukling!

har inte tid med det här. Ont i halsen och det känns som om bihålorna är igentäppta med frigolit. Fick åka hem från jobbet idag... har verkligen inte tid med att vara sjuk. Ska ju ha massa folk här på fredag. Men fhv har det hunnit att lägga sig lite. Ska laga lite mat nu, sen ska jag lägga mig på soffan och bara slappa.

Har inget roligt att berätta idag, så jag lägger ner.

Btw Mountaintwig är mitt efternamn på engelska, nu vet alla det! Men varför jag skriver det är hemligt ;D



Har haft denna barnsång i huvudet sen igårkväll!!
Bra eller dåligt att jobba med barn? :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Har du jobbat med barn nu?

2010-05-06 @ 14:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test