Tack gode gud för att det finns ipren!

Är nästan på gränsen till pillermissbrukare. Men jag okar inte må som jag gör om jag inte får lite tabletter i mig ;)

Igår var det iaf lite action i mig. Åkte till hornbach och köpte blommor som jag plantera i blomlådan ute på balkongen, men efter det var jag helt slut och fick gå och lägga mig.Då var kl runt halv 7, jag gick inte upp något mer.. *pust*.. men tänkt så fint man kan göra för bara 200 spänn.


Just nu sitter jag och äter frukost. Var kluven till om jag skulle stanna hemma idag eller inte. Kunde inte prata imorses. Men det handlar om 4h på jobbet, om jag skulle stanna hemma förlorar jag runt 700-800 och vem fan har råd med det!!
Idag blev det fiberhavregryn med hemmagjord plommon- och kanelsylt. Rätt oki faktiskt, men man tröttnar på det rätt fort :/ Får nog ta en macka sen med mitt nya goa pålägg, Mjukost på tub med fetaost och soltorkade tomter. Jävligt gött (och jag gillar inte ens soltorkade tomater hehe)

Säg "Åh min gud, jag ser ett knä växa" på engelska, kommentera om du fattar :)
-hemsk men klockren!



Längtar tills när man kan skörda smultron på balkongen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test