varför?

varför kan jag inte bli bra någon gång?! Idag känns som den värsta dagen av dom alla. Har hostat typ hela natten och haft så sjukt ont i halsen. Senast jag kollade på klockan var hon 02:45, så inte undra på att jag känner mig som om jag har blivit överkörd av tåget. Skulle nog aldrig varit med i Vårruset igår, var riktigt kallt ett tag, så min hals blev nog värre. Men det var trevligt. Efter att vi gått rundan så blev det picknic och sen blev det en öl på Rosen, den satt gött. Var fotbollsderby mellan Blåvitt och Gais. Herregud vilket pådrag det var på stan. Var pikebussar, ridande poliser, gående poliser och t.o.m insattstyrkan var där. Helt sjukt, men tyckte det var lite faschinerande. Speciellt när vi hamna i världens ifk-supportergäng (vilket inte var meningen) Emma var livrädd och trodde att vi skulle bli nerskjutna hehe. Det var tur att jag hade andreas vita bag igår och inte Ldfk´s grön/svarta sportbag. Då hade man väl blivit nerslagen för att det såg ut som att jag höll på Gais.. crazy!

Idag blir det jobb. 13-21. Solen skiner på nästan klarblå himmel, så blir att cykla en bit till jobbet. Men ska ha extra tjock halsduk runt nacken så jag inte blir ännu sjukare.



16000 anmälda var det i år!

 vs

xoxo
Mountaintwig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test