Fotboll!

Igår var jag och kolla när mitt gamla lag spöande skiten ur Älvsborg. 6-1 blev det till slut.. wihoo! Blev sugen på att börja igen. Funderar på om jag ska hoppa in i c-laget nästa år. Är inte så jätteseriöst och tränar gör man på egen hand eller ihop med A-laget. Då känns det som om det är lite mera på skoj. Men då gäller det att jag verkligen tränar på egen hand oxå, det som har gått såååå bra nu i sommar..

skulle hämta ut en ny cykel igår. Men då fanns den inte i rött längre :( vill verkligen ha den i rött. Mycket snyggare än svart eller blå. Men den fanns i sisjön, så killen inne på sportex skulle ringa dit idag och kolla om jag kunde få en där ifrån, så fhv så får jag en i helgen!! Hoppas Hoppas Hoppas.... det är inte direkt cykelväder längre, så ju längre tid det tar ju närmare blir det att det är dags att ställa in cykeln i förrådet :(

Inatt drömde jag massa sjuka drömmar. Prata med mamma i telefon igår, då berätta hon att T-J (min styvfar) hade skjutit en grävling hemma. Vet ni vad jag drömmer då?! att han skjuter mig och nån till... haha sjukt! Sen drömde jag även att vi var tillbaka i skolan och stod och vänta på bussen. Då kommer den gamla Klara gående. Hon med mörkbrunt hår och undercute, och helt plötsligt var vi vid hennes gamla lägenhet i vårgårda. Hon bodde inte där längre, men alla hennes saker var där. Sjukt det med! vart får man allt ifrån?

Nu ska jag snart åka och jobba sista dagen denna vecka, sen är det helg!!
Imorrn kommer mamma och tj. Ska hjälpa dom att shoppa. Iaf tj, är ju hans personal shopper.. haha.. längtar!

Vill bara säga att jag älskar Monkeybusiness och escape to chimp eden. Har ni inte sett det, så gör det!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test