spontant blir oftast bäst!

och så blev det även denna gången. Spontanmöte med marina, ullis och sanna på Dubliners. Några öldrickande och sen vidare till Rosen. Helt dött som vanligt, men jag sa att vi skulle ge det en chanse. Vi tog en öl och sen bara vällde det in folk. Vi sjöng kareoke och prata med ett trevligt killgäng. Alla hade så trevlig, så den ene efter den andre missa sina sista bussar.. alla utom jag (ansvarstagande som man är haha ...) Hade ju jobbat hela dagen igår, så kände mig lagom sleten och trött. Då. naturligtvis, stöter jag på min gamla bästis från när jag bodde i Gillstad (lidköping) tjöta lite, men kändes lite jobbigt när man verkligen kände sig som något som katten släpat in. Gick förbi donken, då täffar jag på en gammal "vän" igen.... jag tänkte "vad är det här" Börjar märkas att man bott här ett tag nu. (Sandra, det var sebbe jag träffa)

Måste bara berätta hur gullig Sandra var igår på facebook.. man kanske tom kan kopiera sidan och lägga in här? Sandra, när tuttarna är fria från mjölkning ska jag deffinetivt dra med dig ut på krogen. Det är en sak som är säkert!!! ;)

Linda Carolina Bergqvist ✫ spontanhäng på dubliners!

  • Marina Mattsson och Emma Svensson gillar detta.
    • Robert Englund Spontanhäng i rep?
      för 14 timmar sedan ·
    • Sandra Eliasson Linda, det är torsdag...
      för 14 timmar sedan ·
    • Linda Carolina Bergqvist ✫ är ledig imorrn, så då är det ok ;)
      för 14 timmar sedan ·
    • Sandra Eliasson Men är det allvarligt folk på krogen mitt i veckan?
      för 14 timmar sedan ·
    • Linda Carolina Bergqvist ✫ sandra, det var länge sedan du var ute va ;) är alltid folk ute. Typ fullt här nu ;)
      för 13 timmar sedan ·
    • Sandra Eliasson Haha jag har ALDRIG varit på krogen! Det är faktiskt helt sant:-)
      för 13 timmar sedan ·
    • Marina Mattsson Spontanhäng är bättre än Gäddhäng. :-))
      för ungefär en timme sedan ·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test