Mår fruktansvärt...

...dåligt över det som har hänt i helgen. För er som inte vet, så blev 27åriga Elin Krantz mördade här på hisingen. Inte så långt ifrån där jag eller emma och jenny bor. Jag är rädd... hade kunnat vara någon utav oss. Kanske kan bli någon utav oss. Läste i metro idag då dom intervjuvade folk om hur dom känner inför det som har hänt och en tjej sa att Jag tänker inte vara rädd, tänker leva som vanligt. Hallå!! Hur kan man inte vara rädd om sitt liv och låtsas som om ingenting har hänt!! Man behöver väl kanske inte gå till överdrift och aldrig mera gå ut. Men jag tänker iaf vara extra försiktig. Ska lägga ner både pepparsprej och överfallslarmet i väskan, inte gå ensam på kvällarna på halvmörka gator, ta en riktig taxi hem efter krogen och inte vara snål och ta en svarttaxi.
Både mamma och pappa ringde igår och var oroliga. Pappa sa att han ville höra min röst, så att det inte var mig dom hittat inne i en skogsdunge mördad! Vissa kanske tycker jag låter löjlig när jag säger att jag verkligen mår dåligt över det som har hänt. Men det skiter jag i... nu tänker jag blir lite rasistisk och säga att hoppas den jävla arabjäveln blir utkickad från sverige och stenad till döds i sitt hemland. Ja det var en utlänning som mördade Elin. Elin hade ringt upp en killkompis och pratat in ett meddelande strax innan hon blev bragd om livet. Han hörde hur hon skrek Nej Nej Nej och att det var en arabisk röst som pratade i bakgrunden! JÄVLA SVARTSKALLE!!
Bara för att uppmärksamma alla, så drar jag inte alla utlänningar över samma gräns. Men blir så jävla förbannad. Hade blivit lika förbannad om det hade varit en svensk.... men nu var det inte det.

Ta vara på er alla mina nära och kära, detta får inte hända oss!!


19-åriga Rasmus som försvann på hisingen i fredagsnatt är fortfarande försvunnen!

-Vad är det som händer?!!!






Kommentarer
Postat av: Klara

Linda, kan inte du flytta tillbaka till norra vånga igen! Förstår du att jag blir orloig för dej? :( Tycker iallafall att det är skönt att du slutat åka svart-taxi för det kändes väldigt dumt! Såg iallafall på Camilla Mathiassons status på fb om ett nr polisen har som man kan ringa när man går hem och prata med dom ända tills man är hemma igen: 08-504 466 66 kl. 23-3.30 fredag och lördag.

SPARA! Puss på dej mitt hjärta <3

2010-09-29 @ 18:15:54
Postat av: linda

tack hjärtat, ska verkligen spara det. Tycker det är en jättebra ide polisen har kommit på. Men kommer ta det extra försiktigt ändå... alltid se till att man minst två när man åker hem. Nackdelen är ju bara att jag bor ju lite längre bort än alla andra, så får ändå åka en bit själv. Då är det ju bra att det nummret finns...

puss puss my love!

2010-09-30 @ 10:09:29
Postat av: Emma

gud vad läskigt! förstår om du är rädd, för det hade jag också varit.

2010-09-30 @ 10:21:47
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test