my dear bike!

ja, i 5månader fick jag ha min kära lilla ferrari innan nån jävel tyckte den var fin och tog den. Kan ju säga att dom fick en jävligt fin och dyr cykel. Kollar blocket varje dag om man kanske ser den, inte för att jag kan göra nått specillt mer än att ringa polisen. Men vill så gärna sätta dit dom jävlarna!! Saknar min cykel!!

Igår började Personlig Assistansutbildningen. Den verkar superbra, enda nackdelen är att den är ju inte poängberättigad,så det är inget man kan använda om man vill läsa vidar.

5 dygn utan cigaretter!! Tog iofs 3 bloss av emmas cigg igår, mest för att kolla om jag tyckt det var gott. Men fick en sån nickokick och började må illa och så var det inte ens gött.. så näää.. ska nog försöka hålla upp ett tag till.

Nu sitter jag och äter frukost. Köpt dena goda västgöta klosterosten häromdagen, men måste ha blivit något fel. Måste ha tagit fel sort för fy fan vad den stinker och vad stark den är.. bläää!

Nu är det full rulle igen. Varenda helg inbokade ett bra tag framöver. (jobbar ju varannan oxå)

24-26 Afterwork kungsbacka, ev handboll på söndgaen

2-3/10 Jobbar, men så är det öppethus på sötåsen. Hade varit så kul att åka dit!

8-10/10 Bjudit ner mamma och t-j på en överraskning för att dom båda har fyllt 45.

22-23 Pappa och eva kommer ev ner

30-31/10 Jobbar, men på lördagen är det cowboyfest i bygdegården. Vill gå..

4-6/11  Syrran kommer ner. Halloween!

japp, det var väl det hehe

Igår gick jag upp till Robert och tjöta lite med han och Emma. Hälsade även på Henriks undulat Wappi, vill oxå ha n undulat nu hehe. Kollade min facebook och stängde sen ner innan jag skulle gå. Åkte hem och blir totalt nedringd. Då har emma och robert hittat en såndär bebis-i-magen-bild och lagt upp den på min sida och skrivit att han är så lik pappa. Så var ju endel som trodde att jag var gravid. Mamma ringde, min kusin ringde, syrran ringde haha.... tur att jag är en sådan person som kan ta det med en klackspark och inte blir sur över sånt. Som jag sa till mamma "lovar att berätta det för er innan jag lägger ut det på facebook"

Nu blev det mkt.... ha det gôtt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test