Weekend and even more!

Fredag:
AW KBA (after work Kungsbacka)
Började kvällen hemma hos Marina i Balltorp, där vi drack skumpa och gin. Dock ej ihop hehe. Sen bar det av mot åsidan i kba för att käka räkmacka och dricka vin. Sen en sväng förbi black pearl och hälsa på Constantiiiiinnn, fick billig hulken av den snälla karl. Sen smet vi in på 30+ stället Esters och där blev det några öl, dans till liveband och tjöt med roligt folkl. Blev bjuden på skumpa :) Sen tog vi taxi in till stan.. stack in en snabb sväng på Stickey, Bandit var där, men var lite för hård musik för mig. Så vi drog till rockbaren istället, ja och sen vet jag inte så mkt mer hehe.. nä men har ingen aning om vad klockan någon gång under kvällen. Var rätt gött att slippa tänka på den. Uteställena i gbg har ju öppet så jäkla länge, så man behöver aldrig oroa sig :) Söp bort min kavaj och min halsduk. Mindre roligt!!

Lördag:
Åkte in och köpte present till lilla theo och käkade lunch med Susanna på ching palace. Sen hem och decka i soffan. Kollade på den svenska filmen Mannen under trappan, men den var lite otäck att kolla på själv, så bytte till den verklighetsbaserade filmen The blind side - asssssss bra!

Söndag:
Namnkalas för lilla theo :) söta unge!!
Kollade på Resident Evil - afterlife.. inte alls bra..

Måndag:
Utbildning på krokslättsgymnasiet
Trodde jag skulle jobba på kvällen, men miss i schema, blev dubbelbokning. Så åkte till backaplan och köpte skor istället :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test